Ett samarbete med försäkringsbolag

Försäkringsbolag med sjukvårdsförsäkringar

Vår målsättning är att bidra försäkringsbolag med sjukvårdsförsäkringar för friskare människor och friskare företag, som bygger på långsiktig trygghet. Kvalitet, effektivitet, flexibilitet och tillgänglighet kännetecknar vårt koncept. Grundtanken är baserad på rätt vård i rätt tid, samt rehabilitering för en effektivare och snabbare läkningsprocess där individen snabbare kan komma tillbaka till det normala och aktiva livet. Ortopedia har i många år varit en solid och stabil vårdgivare med fokus på icke kirurgiska behandlingar i en tvärvetenskaplig grupp med läkare, fysioterapeut och ortopedingenjör.

Du behöver kontakta ditt försäkringsbolag först för att boka tid för första besök eller behandling hos oss på Ortopedia. Alla försäkringsbolag som samarbetar med oss har tillgång till våra lediga tider och kan lätt boka sina patienter via BokaDoktorn-portalen .

Trygg Hansa

DKV hälsa

Euro Accident

Vardia vardforsakringar

Skandia

SEB försäkringsbolaget

Patienter som har sin sjuvårdsfärsäkring via SEB Pension och Försäkring kan boka tid via sitt försäkringsbolag hos oss. Ortopedia har samarbetsavtal med SEB för ortopediska hjälpmedel bland annat inläggsulor och post operativa ortoser. SEB patienter som har remiss för fysioterapi / sjukgymnastik kan boka sin tid via Falck Healthcare till Ortopedia. Alla våra sjukgymnaster ingår i Falck Healthcares nätverk som heter Trygg Rygg.